فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

آکادمی فنی ویسکو

آکادمی ویسکو بخش آموزشی شرکت ویسکو می باشد. ویسکو یک شرکت کانادائی است که مدیران و کارکنان آن مجموعه ای از مهارتها و تخصص های گوناگون در ارتباط با تجارت و تکنولوژی را دارا می باشند.

ویسکو مفتخر است که براساس فرهنگ کار تیمی و به اشتراک گذاری توانایی و تجربیات و دانش فنی و نو آوری هر یک از پرسنل، پروژه های مشتریان را بعهده می گیرد.

هدف اصلی ما در ارائه دوره های فنی ارتقاء دانش مهندسان، مدیران میانی و ارشد سازمانها در تکنولو‍ژی های نوین می باشد. یکی از ویژگی های ویسکو نظام مدیریتی آن است که در طی سالیان بعنوان یکی از شاخصه های اصلی آن شناخته شده است و در کلیه شرکاء کاری نیز این نظام جاری می باشد.

گذشته ویسکو با ارائه خدمات مشاوره، فروش در امر تکنولوژی در دهه اخیر چه در محل اصلی و یا دیگر نقاط جهان این اطمینان را حاصل نموده که این شرکت در عرضه تکنولوژی های نوین با کمترین هزینه پیشگام می باشد.

تخصصهای ما در زمینه RFID، مخابرات صنعتی، صنایع، اتوماسیون، بی سیم، تکنولوژی اطلاعات و تجارت الکترونیکی می باشد.

 در بررسی شرکت ویسکو در ارتباط با حضور تکنولوژی شناسایی از طریق امواج رادیویی در ایران، ما به این جمع بندی رسیده ایم که اطلاعات موجود سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی در این زمینه که از  طریق شرکتهای مختلف و یا اینترنت دریافت شده است به صورت پراکنده و غیر منسجم می باشد و این اطلاعات بخودی خود جوابگوی نیاز مدیران در صنایع و واحدهای ذیربط نمی باشد. لذا این شرکت کار آموزش RFID  از مبانی تا پیشرفته را بر مبنای پروسه های کاری و مورد کاوی بصورت مدون در ایران آغاز نمود.

 

لیست دوره ها

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد