فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

پیچیده تربن فناوری ردیابی در سازمان گسترش ساخته شد

طراحی و اجرای یکی از پیچیده ترین فناوری های مرتبط به ردیابی و شناسایی افراد و اشیاء توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ساخته شد.

به گزارش صنعت نیوز ، مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) که سازنده این فناوری است اعلام کرد فناوری (RFID) که در کشورهای پیشرفته به عنوان یک فناوری نوین و پیچیده ای شناخته می شود، به کمک امواج رادیویی و مدارات مجتمع الکترونیکی اشیا و یا اشخاص را شناسایی و یا ردیابی می کند.

بنا بر این خبر فناوری(RFID) از طریق کنترل دسترس خودروها، کنترل تردد کارکنان، ردیابی اموال، کنترل موجودی و خرده فروشی، مدیریت ایمنی و سیستم های حفاظتی، زنجیره تامین و دهها کاربرد دیگر موجب بهبود کارایی سازمان ها و مراکز اقتصادی می شود به طوری که هر مدیری پس از آشنایی با دیگر موجب بهبود کارایی سازمان ها و مراکز اقتصادی می شود به طوری که هر مدیری پس از آشنایی با این فناوری آن را به عنوان راهگشای سازمان ها خود یافته و درصدد بهره بردن از آن همه فرآیندها و منابع سازمانی خود می شود.

خاطر نشان می شود این فناوری به وسیله مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) که یکی از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می باشد، ساخته شد. این شرکت هم اکنون از طریق واحدها ی کسب و کار (SBU) و 9 شرکت وابسته در زمینه مدیریت، نظارت، مشاوره، ارائه محصولات و خدمات و اجرای طرح ها و پروژه های JCT، حضوری فعال و موثر در بازار داخلی، با رویکرد حضور در عرصه های منطقه ای و بین المللی دارد.

برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران

مورخ تاریخ: 19:23 - 1387/03/28

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد