فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

قابلیت های جدید ماژول کارتخوان RFID شرکت قائم الکترونیک

شرکت قائم الکترونیک اعلام میکند ماژول جدید کارتخوان RFID را در ایران تولید کرده است که هیچ ماژولی در دنیا ( به صورت ماژول واحد ) دارای چنین قابلیت و مجتمع در یک PACK واحد نمیباشد و این اقدام برای اولین بار در دنیا صورت پذیرفته است :

1 -   خروجی  RS232   ( قابل اتصال مستقیم به میکروکنترلر سطح ولتاژ 5 ولت ) .

2 –  خروجی RS232    ( قابل اتصال مستقیم به کامپیوتر سطح ولتاژ 12.5 ولت ) .

3 -   خروجی RS422     ( جهت ارتباط با مسافت بالای یک کیلومتر ) .

4 –  خروجی    استاندارد  MAGSTRIP  جهت ارتباط با میکروکنترلر وقتی که پورت RS232 آن جای      دیگری اشغال باشد .

5 -   خروجی مستقل جهت فرمان به یک BUZER .

6 -   خروجی مستقل رله جهت فرمان به یک یا چندین رله جهت مصارف درب بازکن و غیره .

7 -   خروجی مستقل INTERRUPT    برای استفاده در برنامه نویسی میکروکنترلر های شما .

8 -   امکان ارتباط دو طرفه با کامپیوتر یا میکروکنترلر و امکان اینکه شما توسط کامپیوتر یا میکروکنترلر به ماژول فرمان بدهید BUZER  یا رله را فعال یا غیر فعال نماید . بدین حالت که در صورت انتخاب این MODE ماژول ابتدا ID   کارت یا تگ را برای شما ارسال میدارد و شما به ماژول فرمان میدهید که خروجی BUZER   یا  رله درب بازکن خود را بنا به سلیقه شما فعال نماید . حتی تعداد بوق زدن BUZER  را شما تعیین خواهید کرد .

9 -  دارای حافظه EEPROM جهت تعریف مستقل 100 عدد ( یکصد عدد ) کارت در حافظه مستقل ماژول ، تا در صورت نشان دادن این کارتهای تعریف شده به ماژول ، توسط خروجی رله خود مثلا دربی را باز نماید و توسط خروجی BUZER   یک بازر را به صدا در آورد . این قابلیت به شما این امکان را میدهد که دیگر طراحی خاصی نکنید و با انتخاب این MODE   و دادن صرفا فقط ولتاژ تغذیه ماژول ، یک دستگاه کامل ACSESS CONTROL   بسازید و هزینه نهائی تولید خود را بسیار کاهش دهید .

10 -  امکان ذخیره برخی اطلاعات نرم افزاری شما در حافظه EEPROM ماژول ، جهت استفاده به عنوان قفل سخت افزاری برای نرم افزاری کامپیوتر شما که به همراه دستگاه تولیدی خودتان به بازار عرضه خواهید داشت . و دیگر نگران شکسته شدن قفل نرم افزار کامپیوترتان نخواهید بود .

11 -  این قول را به شما میدهیم که در جهت رفع نیازهای شما اگر در تولید نیاز به تغییر خاصی در برنامه ماژول و در خروجی های آن داشته باشید ، آن را انجام دهیم و مطمئن باشید که هیچ گاه تنهایتان نمیگذاریم و همواره پشتیبان علمی و فنی شما خواهیم بود .

12 – با یک سال گارانتی کامل و خدمات پس از فروش تا مدت ها پشتیبان شما خواهیم بود . شرکت های خارجی بدلیل گذاشتن ماژول های خود در داخل رزین ، قادر به گارانتی و تعمییر نمیباشند ولی شرکت قائم الکترونیک بدون استفاده از هیچ گونه پوشش یا رزین ، تعمیرات احتمالی ماژول را حتی برای خود شما نیز مقدور میسازد . و حتی اگر خود شما نیز در طراحی و استفاده اشتباه کنید و در اثر معکوس وصل کردن ولتاژ یا عوامل دیگر باعث سوختن ماژول شوید ، صرفا با تعویض همان قطعه سوخته مجددا از ماژول میتوانید استفاده کنید . و مجبور به خرید مجدد با قیمت بالا نخواهید بود .

13 -  قیمت بسیار پائین در مقایسه با قدرت ماژول :

        تک فروشی  :   000 25  تومان         تعداد  :   750 18  تومان .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد