فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

گیرنده ماهواره‌ جدیدی که بر اساس عادات راننده عمل می‌کند.

کارشناسان از ساخت سیستم‌ ماهواره‌ای هدایت‌گر جدیدی خبر داده‌اند که می‌تواند بر اساس معیارهایی مانند محدودیت‌های سرعت، ساختار جاده‌ها، وضعیت عبور و مرور و عادت‌های افراد در رانندگی عمل کند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، این گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس توسط شرکت آلمانی Navigon ساخته شده است و بر اساس اخبار منتشر شده، قادر است بر اساس عادت شخصی افراد و نوع رفتار آن‌ها عمل کند.
در این دستگاه قابلیت با عنوان MyRoutes استفاده شده است که هر یک از معیارهای یاد شده را به صورت مجزا برای هر شخص در نمایشگر خود نمایان می‌کند و به صورت دایم اطلاعات خود را به‌روز می‌کند تا دریابد که راننده در هر لحظه چطور رفتار می‌کند و خودرو به چه صورت باید هدایت شود.
"مایکل رواچ " مدیرعامل شرکت Navigon گفت: «هر یک از گیرنده‌های ماهواره‌ای جی‌پی‌اس هم‌اکنون می‌توانند شما را از نقطه A به نقطه B برسانند. اما این دستگاه جدید می‌تواند مشکلاتی را که هر یک از رانندگان به صورت روزانه با آن‌ها درگیر هستند، برای همان شخص مرتفع سازد».
شرکت Navigon هم‌اکنون سه دستگاه جی‌پی‌اس جدید با نام‌های 7300GT، 4300GT و 3300 عرضه کرده که هرسه آن‌ها شامل این قابلیت می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد