فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

گمرک باید سریعتر به ایران کد متصل شود

نقطه رسانه ای : رئیس فراکسیون گمرک مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی کاربرد مفید سیستم ایران‌کد در فعالیت‌های اقتصادی نشان می دهد که گمرک ایران باید هرچه سریعتر لوازم پیوستن خود به ایران کدرا فراهم کند.
کاظم دلخوش درگفتگو با خبرنگارما بیان کرد: با توجه به این‌که در شرایطی به سر می‌بریم که تحول در اقتصادی در کشور اجتناب ناپذیر است وگمرک نیز یکی از محورهای هفت گانه طرح تحول اقتصادی را تشکیل می دهد باید اتصال به ایران کد رایکی از برنامه های اصلی خودقراردهد.
نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌‌که ایران‌کد جایگاه مؤثری در فعالیت‌های گمرکی دارد، افزود: کاربرد ایران‌کد در فعالیت‌‌های گمرکی هنوز به شکل شفاف مطرح نیست اما با توجه به اصلاحات گمرکی که از بحث‌‌های اصلی فراکسیون است ایران‌کد نیز باید در این روند ایفای نقش کند.
وی تصریح کرد:گمرکات ما باوجودتلاش های صورت گرفته هنوز آن طور که باید امورراآسان وسهل وساده انجام نمی دهند واختلاف برداشت های بسیاری از قوانین وجوددارد که باعث سواستفاده می شود.
 قطعاً در چنین فضایی  باید ازسوی گمرک اصلاحات لازم انجام گیرد
دلخوش با اشاره به اجرای طرح هدفمند شدن یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه کالا در کشور و پرداخت یارانه به افراد و دهک‌های جامعه که اگر به درستی دنبال شود، تحول اقتصادی را محقق و از هدر رفت منابع جلوگیری می‌کند. بنابراین معتقدم که ایران‌کد یکی از راهکارهای اصلی محسوب می‌شود که علاوه بر ساماندهی اصناف؛ منابع را نیز در بخش‌های مختلف برای توزیع اقلام مختلف شفاف می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد