فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

بیش از 20 هزار کارت هوشمند در استان مرکزی صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی گفت: در 9 ماهه امسال 20 هزار و 53 کارت هوشمند بری ناوگان بخش بار و مسافر در استان صادر شده است.

غلامرضا مشرفی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این تعداد کارت هوشمند شامل 3 هزار و 896 کارت برای 2 هزار و 752 راننده در بخش مسافر و 16 هزار و 157 کارت هوشمند برای 9 هزار و 961 راننده بخش بار و کالا بوده است.
وی پیگیری به منظور احداث شهرک حمل و نقل در شهرستان‌های ساوه، محلات و خمین به منظور هدایت شرکت‌های حمل و نقل به داخل شهرک را از برنامه‌های این شرکت در راستای اصلاح الگوی مصرف بیان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این امر در کارخانجات سیمان، دلیجان و زرندیه محقق شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 200 دستگاه انواع وسایل نقلیه درون و برون استانی شامل 350 اتوبوس، 450 سواری و یک هزار و 400 مینی‌بوس در حال ارائه خدمت به مردم استان مرکزی هستند که استان مرکزی از نظر نوع و سن در اتوبوس و سورای جز یکی از جوان‌ترین وسایل نقلیه عمومی در بخش مسافربری را در سطح کشور است.
مشرفی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت پاسگاه پلیس راه و یک قرارگاه راه به امر تردد ناوگان عمومی و اختصاص در راه‌های برون شهری نظارت دارند تصریح کرد: ایمنی در حمل و نقل مهم‌ترین خدمت به مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد