فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

تدوین نقشه فناوری ایران خودرو تا سال 1404

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، " مهندس نجم الدین  " مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: نقشه راه فناوری ایران خودرو، جهت گیری توسعه فناوری محصولات و فرایندهای تولیدی را در حوزه های راهبردی مواد و بدنه، سیستم های برقی، قوای محرکه و سیستم های دینامیکی و کنترلی ، تا سال 1404 مشخص می کند.
وی افزود: بر این اساس، تا سال 95 مصرف سوخت محصولات 20 درصد، تا سال 1400 به میزان 25 درصد و تا سال 1404 به میزان 30 درصد کاهش می یابد .
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو توسعه و ارتقای فناوری های سی. ان. جی. برای کاهش هزینه تا سال 1398، توسعه و تجاری سازی خودروهای میکروهیبرید تا سال 1395، فناوری توربوشارژ تا سال 97 و انواع خودروهای هیبریدی و برقی و سیستم گیربکس دی. سی. تی.، را از موارد مهم در برنامه ارتقای فناوری ایران خودرو عنوان کرد و گفت: ارتقای گیربکس دستی به شش دنده اسپید، به کارگیری گیربکس دستی اتوماتیک شده AMT ، طراحی و توسعه موتورهای جی. دی. آی. لین برن از سال 96 تا 1404 1404 از دیگر موارد نقشه فناوری ایران خودرو است .
نجم الدین اظهار داشت: فناوری های ای. بی. دی. و ای. بی. اس. تا سال 97، ای. اس. پی. و وی. اس. سی. تا سال 1402، فرمان برقی و سیستم تعلیق مولتی لینک تا سال 1400 توسعه و به کار گرفته می شود.
وی از برنامه کاهش وزن خودرو به میزان پنج درصد تا سال 95، پنج درصد تا سال 1400 و هفت درصد تا سال 1404 خبر داد که با بهره گیری از پوشش های نانویی در رنگ وبدنه، نانوکامپوزیت در قطعات منتخب، توسعه و به کارگیری شیشه Low E، به کارگیری فناوری TWBT ‌، استفاده از فولادهای پیشرفته در بدنه و کفی و استفاده از آلومینیوم در بدنه های جدید عملی می شود.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو افزایش کاربرد و توسعه فناوری های ایمنی خودرو را از دیگر برنامه های استراتژیک تا سال 1404 عنوان کرد و گفت: فناوری جی. پی. اس. تا سال 1400 و فناوری ردیابی قطعات از تامین کننده تامشتری ( RFID‌ ) تا سال 98 توسعه و به کارگرفته می شود. سیستم های مالتی پلکسینگ در بدنه و تزیینات تا سال 95، ای. ام. اس.، سیستم و زیرسیستم های هیبرید ( استراتژی های کنترل بی. سی. یو. و اچ. سی. یو.) از سال 92، مالتی پلکسینگ در موتور از سال 93، تله ماتیک ( اطلاع رسانی و مخابرات ) از سال 94 و پلتفرم مشترک الکترونیکی و برقی و سیسم های 42 ولت ا ز سال 96 طراحی و توسعه می یابد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 15:18

بسیار مفید سایت شما .. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد