ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
یک شرکت انگلیسی با هدف کمک به کاهش نگرانیهای امنیتی در مبادلات و خدمات بانکی اینترنتی، سیستم بیومتریک مبتنی بر صدای کاربر طراحی کرد.
/font>
به گزارش سرویس فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت Voice Commerce Group، فنآوری بیومتریک مبتنی بر صدا به نام Voice Transact را با استفاده از فنآوری سیستم تشخیص صدای شرکت Nuance Communications، طراحی کرده که به صنعت خدمات مالی کمک میکند امنیت مبادلات پولی را تضمین و کلاهبرداریهای اینترنتی را کاهش دهند. /font>
/font>
کاربر باید برای استفاده از این سیستم با یک شمارهی تلفن رایگان تماس گرفته و مجموعه شمارههایی که توسط سیستم اعلام میشود را تکرار کند. /font>
/font>
پاسخ کاربر گزارش بیومتریکی در مورد وی ایجاد خواهد کرد که میتواند برای شناسایی تماس گیرنده در مکالمات آینده مورد استفاده قرار بگیرد. /font>
/font>
براساس این گزارش سیستم مذکور میتواند برروی هر دو تلفن همراه و ثابت فعالیت کند و با تمامی استانداردهای بانکی منطبق خواهد بود. /font>