ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
یک مجله فرانسوی جدید که Amusement نام دارد، در وسط صفحه دوم آن ، یک تگ فرکانس بالا از نوع passive قرار داده شده است و به گونه ای طراحی شده است که به صورت خودکار مشتریان را به اینترنت وصل می کند.جایی که آنها می توانند به ارتباطات تعاملی ، منحصر به فرد و Online دستیابی داشته باشند.
این مجله که تگ RFID را در خود دارد ، کوششی از شرکت Violet , GS1 فرانسوی است که مطابق با استاندارد ISO 14443-B ساخته شده است.این محصول برای کار با کارت خوان هایی که اخیراً توسط Violet تولید شده، طراحی شده است که می تواند به پورت USB کامپیوتر وصل شود. هنگامی که فردی صفحه ای تگ گذاری شده از مجله را می آورد، کارت خوان شماره منحصر به فرد ID مربوط به تگ را اسکن نموده و ارتباط مستقیم و و منحصر به فرد ی را راه اندازی می کند. این مجله که سالیانه 4 بار منتشر می گردد(فصلنامه) از 20 مارس منحصراً در فروشگاه های اختصاصی Colette به فروش می رسد .البته فروش آن درامریکا و دیگر نقاط اروپا پیشنهاد شده است.
اولین ویرایش منتشر شده این نشریه شامل دستیابی به مواردی که در زیر آورده شده است ، می باشد:
· یک بازی ویدئویی طراحی شده توسط Messhof
· یک سخت افزار تعاملی چند کاربره با سایه دجیتالی
· یک نصب تعاملی ارائه شده توسط Pierre Nouvel, Valère Terrier
· یک ویدئوی سه بعدی ساخته شده توسط Gkastere
· کاغذ دیواری (wallpapers) توسط Philippe Jarrigeon
مدیر موسس این مجله ابراز داشته است:
با راه اندازی مجله Amusement ما امیدواریم، که تکنولوژی مطبوعات قدیمی را در عصر اینترنت دوباره به کار گیریم.
برگرفته از سایت شرکت طراحان کنترل شرق