ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
توسعه فن اوری پانیز افزار آریا همواره سعی دارد تا از رهگذر ارتباط با مشتریان خود از نیازهای واقعی آنان آگاه گشته و بهترین راهکارها را در اختیار آنان قرار دهد . این شرکت بزرگترین سرمایه را مشتریان وفادار خود می داند و همواره سعی در خدمت رسانی و کسب رضایت ایشان دارد.
توسعه فن اوری پانیز افزار آریا با وجود ده ها نیروی متخصص و متعهد توانسته است در خصوص تامین نیازمندی های مشتریان، خود را به عنوان یکی از پیشتازان معرفی و در حال حاضر بسیاری از سازمان ها، ارگان ها، شرکت های بزرگ خصوصی و دولتی، کارخانجات و واحدهای تولیدی معتبر، کلیه محصولات و راهکارهای خود را در بخش از این مجموعه تامین می نمایند
برخی از مشتریا ن ما :
سازمان انتقال خون تهران ، معاونت اتباع خارجی وزارت کشور ، وزارت امور خارجه ، صنایع کروز تهران ، صنایع دفاع ، سازمان صنایع و معادن ، ادراه کل پست مرکزی خراسان شمالی ، کیترینگ ماهان ، سازمان محیط زیست ، شهرداری بوشهر ، بانک سرمایه ، انفورماتیک گستر تهران ، سرمایه گذاری بهمن ، الکا پرداز تبریز ، رنگ الوان ، شرکت کشتی سازی صدرا ، دیتا پردازش سپانو اصفهان ، اندیشمندان پارس کیش ، دانشگاه شهید بهشتی واحد حراست ، پتروشیمی خارک ، دانشگاه تربیت مدرس تهران ، دانشگاه مالک اشتر ، دانشگاه دولتی شیراز ، سازمان حج و زیارت ، صنایع ورق ایران ، فن آموز گستر افق ، کالای پتروشیمی ، شهرداری شیراز ، توزیع نیروی برق ارومیه ، شرکت شارنور ، دانشکده نقشه برداری ، دارو سازی اکسیر لرستان ، شرکت آرامین اصفهان ، دانشگاه دولتی زابل ، سازمان نوآوری شهرداری تهران ، پالایش گاز ایران ، نیکان رایانه گلستان ، شرکت ملی گاز ایران ، هلوکپتر سازی تهران ، اریکسون ، گلدیران ، صنایع هوائی قدس ، سازمان تامی اجتماعی تهران ، مخابرات ولیعصر کرمان ، دفتر خدمات ارتباطی مهاباد ، سازمان توسعه و نوسازی معادن ، صندوق مهر امام رضا واحد مرکزی ، پرشیا نقش جهان اصفهان ، صنایع پند ، بیمارستان دی ، آرمان نوین شفا ، صنایع انفورماتیک آرمان کبیر ، خودرو سازی سینا ، شرکت سبحان اصفهان ، شرکت نفت ایرانول ، مخابرات شیراز ، صنایع رنگ تماشا و ...
ما نیازهای مشتریان را درک کرده و برای آن ارزش قائلیم .
پشتیبانی :
یکی از اصلیترین بخشهای خدمات پانیز افزار آریا که هماکنون نیز تعداد قابل توجهی از نیروی انسانی شاغل در این مجموعه را در خود جای داده است، بخش پشتیبانیست. گروه شرکتهای پانیز افزار آریا با اجرای برنامههای منظم و زمانبندی شده، امکان پشتیبانی از خدمات را در تمام روزهای سال فراهم آورده است. برنامهریزی دقیق برای به کارگیری نیروهای متخصص و مسئولیتپذیر در بخش پشتیبانی مشتریان موجب شده است تا در صورت بروز مشکل و نقص در خدمات ارایه شده، مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن به پاسخهای کارساز برای رفع مشکلات خود دست یابند.
اهمیت پاسخگویی به مشکلات مشتریان به گونهایست که حتا در مواردی که ریشهی بروز مشکل وجود نقص فنی خارج از دایرهی مسئولیتهای پانیز افزار آریا باشد، نیروی پشتیبانی پانیز افزار آریا موضوع را پیگیری و موارد را با صبر و دقت برای مشتریان توضیح میدهند. افزون بر این، مشتریان میتوانند با تماس گرفتن با بخش پشتیبانی از وضعیت خدمات خود همچون مهلت استفاده از خدمات، و ... مطلع شوند.
برنامههای سازمانی پانیز افزار آریا برای آموزش نیروی انسانی و سرمایهگذاری بر روی فناوریهای روز جهان نیز زمینههای مناسبی را برای بالا بردن کیفیت خدمات پشتیبانی پانیز افزار آریا به وجود آورده است