فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

دانلود رایگان ابزارهای توسعه RFID

شرکت IBM روز گذشته اعلام کرد که ابزارهای نرم‌افزاری و منابع آموزشی جدیدی را برای بکارگیری RFID به طور رایگان در اختیار سازمان‏ها قرار خواهد داد تا از این طریق کمک مؤثری به پذیرش این تکنولوژی در بازار کرده باشد.

 

کمبود مهارت‏های لازم در بکارگیری این تکنولوژی مانع توسعه استفاده آن در سازمان‏ها شده است.

شرکت IBM، مستقر در نیویورک، بسته ابزاری را ارائه داده است که شامل یک نرم‌افزار گرافیکی است و به توسعه دهندگان نرم‌افزار امکان می‏دهد کارکرد واقعی یک RFID را شبیه‏سازی نمایند و نشان دهند که استفاده از RFID تا چه حد می‏تواند به کسب و کار آنان کمک کند. همچنین یک ابزار آموزشی را نیز منتشر کرده است که حاوی منابعی است که کاربران به کمک آن‏ها تکنولوژی RFID را فرا می‏گیرند و پی می‏برند که چگونه می‏توان برنامه‏های کاربردی را برای استفاده از RFID و ارتباط با اجزای داخلی آن تولید کرد.

 

ابزار اشاره شده، تحت عنوان RFID Integrated Solution Enablement (RISE) و از طریق سایت alphaWorks قابل دسترسی است.

 

علاوه بر این‏ها، IBM دو ابزار دیگر نیز ارائه داده است. اولی RFID Device Development Kit است که به توسعه دهندگان برنامه‏های کاربردی RFID کمک می‏کند تا این برنامه‏ها را بر اساس کارکرد RFID، در دنیای واقعی تولید نمایند.

 

دومی که Application Level Events (ALE) Preview نام دارد، توسعه دهندگان نرم‌افزار را قادر می‏سازد تا وقایع را از دستگاه RFID دریافت کنند و آن‏ها را بر روی یک Browser به نمایش بگذارند. به این ترتیب برنامه‏سازان قادر خواهند بود که قابلیت‏های RFID را در مراحل اولیه و حتی پیش از نصب آن به نمایش بگذارند.

ابزار اشاره شده، تحت عنوان Application Level Events (ALE) Preview for RFID از طریق سایت alphaWorks قابل دسترسی است.

برگرفته از Yahoo News
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد