فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

افزایش ضریب ایمنی محصولات ایران خودرو در برابر سرقت

برای افزایش ضریب ایمنی خودروها، تعداد قطعات قابل ردیابی در محصولات ایران خودرو تا پایان امسال به40 قطعه افزایش خواهد یافت که این میزان برحسب محصولات مختلف متفاوت خواهد بود.

حسین فیروزفر، مدیر پروژه ردیابی قطعات ایران خودرو ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 600 هزار خودرو با قطعات ردیابی شده، تولید و روانه بازار شده است .
وی به طراحی سیستم نرم افرازی برای ارایه اطلاعات لازم به نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این سیستم نرم افزاری به ناجا در کشف خودروها و قطعات سرقت شده در سراسر کشور، کمک شایانی خواهد کرد.
وی گفت: ایران خودرو با استفاده از فناور های روز و کد بندی لوازم خودرو، گام مهمی درجهت افزایش ضریب امنیتی محصولات خود برداشته است.
این مقام مسوول گفت: جلسات کارشناسی که ماهانه با نیروی انتظامی و قوه قضاییه جهت شناسایی نقاط احتمالی ورود سارقان به خودرو برگزار می شود، باعث ارایه طرح هایی توسط ایران خودرو شده که این امر موجب افزایش ضریب ایمنی خودروها در برابر سرقت شده است .
وی تاکید کرد: بنا به اظهارنظر نیروی انتظامی با برگزاری دوره های آموزشی برای افسران اداره آگاهی در ایران خودرو، آمار سرقت از محصولات ایران خودرو به کمتر از 30درصد نسبت به سال های قبل رسیده است.
مدیر پروژه ردیابی قطعات ایران خودرو گفت: در راستای تعامل با نیروی انتظامی، طی سال 87 حدود 280 تن از فسران اداره آگاهی (بخش مبارزه با سرقت اتومبیل) ناجا در دوره های تخصصی این شرکت حضور یافته اند.

فیروزفر با بیان این که تمهیدات لازم برای افزایش ضریب امنیت و پیشگیری از سرقت خودرو در شرکت ایران خودرو اتخاذ شده است، تصریح کرد: این امر نوعی احساس آرامش را در میان مشتریان این شرکت ایجاد کرده و خواهد کرد.
وی درپایان از کلیه مشتریان ایران خودرو درخواست کرد تا در تعویض قطعات و تعمیر خودروهای خود به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه نمایند تا ضمن ارائه خدمات استاندارد، نسبت به تحت ردیابی قرار گرفتن قطعات تعویضی (جدید) اطمینان حاصل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد